Μία βασική πρόκληση που προκύπτει πάντα με τη μέθοδο BIM είναι να κατανεμηθούν τα διάφορα καθήκοντα με σαφή τρόπο σε όλους τους συμμετέχοντες του έργου και στη συνέχεια ανιχνεύονται. Η διαχείριση εργασιών πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ταχύτερη και πιο βολική τόσο για εσάς όσο και για τους συνεργάτες σας.
Το Task Board εισήχθη για πρώτη φορά στο Allplan 2017 για το σκοπό αυτό. Το Task Board συνδέεται άμεσα με την ανοιχτή πλατφόρμα BIM, bim +. Με το bim +, μπορείτε να ταξινομήσετε, να προβάλετε, να αναλύσετε και να μοιραστείτε δεδομένα μοντέλου από το Allplan και άλλες λύσεις OpenBIM. Ο συντονιστής BIM, για παράδειγμα, μπορεί να εντοπίσει ασαφείς καταστάσεις ή σφάλματα σχεδιασμού χάρη σε έναν οπτικό έλεγχο και μπορεί να εκχωρήσει οποιοδήποτε πρόβλημα στον αντίστοιχο υπεύθυνο.
Κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης μεταξύ του bim + και του Allplan, οποιαδήποτε νέα εργασία που πρέπει να γίνει εμφανίζεται αμέσως και στις δύο πλευρές. Όταν ολοκληρωθεί η εργασία, η κατάσταση έχει οριστεί σε “Ολοκληρωμένη” και το τροποποιημένο μοντέλο «ανεβαίνει» ξανά στο bim +. Όλοι οι συμμετέχοντες στο έργο έχουν άμεση πρόσβαση στη νέα κατάσταση του σχεδίου.